ZhraCelik kizim temmuzda 3.5 yasinda olcak. 1.5 yasina kadar sapsakin olan cocugum gitti yerine bambaska bi cocuk geldi. Sacma sapan herseye aglamalari bagirmalari, oyuncak firlatmalari, sinirlendiginde bize vurup isirmaya calismalari her gittigimiz yerde burnumuzdan getirmesi cunku asiri hareketli asla sabit yerinde oturmaz baskq cocuklar gibi. Bazen kafayi siyirma noktasina geliyorum delircem artik diyorum yani. Sendrom falan olduğunuda dusunmuyorum artik kucukte sayilmaz çünku eger boyle giderse yanmışım ben🤣🤣🤣😐