Hayırlı geceler kizlar ☺️ Şimdi benim normalde misafir için takımım vardı, ama günlüğe annem takım değilde şu ucuz tekliler varya ondan almış, bana da o yetmiyordu takımı kullanıyordum😅 ama takımı mı da çok seviyorum aynısıni bulsam alacam o derece hoş artık takım da değilde hep kaybolmuş muhtemelen çöpe gitti farketmiyerek 😕🙈 yani o da takım değil artik cay kaşığı, tatlı kasigi falan yarısı yok 🤣 şimdi diyorum bunu kaldirsam günlüğe mi bir takım alsam yoksa misafirlik ayrı mi alsam ama çok pahalı onlarda, şimdi alsam mı almasam mı karar veremedim sizce gerekli mi?