Bet6766 saat 10 gibi uyutuyorum 3buçuk gibi acıkıp mızmızlanıyor mama veriyorum dalıyor yerken sonra 7buçukta sonra 10da aynı mızmızlanma mama verimde uyuyor hemen ☺️ Çık şükür acıkmsyonca uyanmaz hep böyleydi mamadan sanırım ☺️ Tabi eğer senin bebeğin uyanmazsa uyandırıp verme doktorum uyanmazsa zorlama demişti ama kızım acıkıyor 😀