Kızlar merhaba bebeğimiz alnında sağ tarafındakı kemık daha cıkıntılı sıvrı hep sagına yatıyordu. Yıne sag tarafındakı yer arkaya dogru daha basık gibi 4 martta dogdu cok mu gec kaldık duzeltmek ıcın. Bı kac yerde cerrahi amelıyat falan okudum endıselenıyorum