Bende şok marketten bakraccilik süt alıyorum kırmızı Kapaklı yine sok marketten yoğurt mayası alıyorum probiyotikli 2₺ falan galiba sütü kaynatmiyorum zaten pastörize edilmiş ilitiyorum 10 sn parmak testi yapıyorum parmağım yanmıyor ise mayami atıyorum içerisine çay kaşığının ucu ile çok az tuz ve şeker koyuyorum karıştıyorum bı iki defa fırını 3 dk isitiyorum 100 derecede koyuyorum içine ez az 6 saat sıcak kalıyor zaten sonra alıp dolaba kaldiriyorum bir gece bekletiyorum çok güzel oluyor bimdeki altın süt ile de güzel oluyor. Ama normal yoğurt ile maya olmaz yoğurt yine tutar ama uzar kaşığa aldıkça o yüzden süzme yoğurt ile mayalamanizi da tavsiye ederim ben ya süzme yoğurt ile ya da yoğurt mayası ile yapıyorum ikisi de tutuyor