Rahatsızlığımdan dolayı tedavi olmam gerekiyor biran önce ama emzirdiğim için tedavi olamıyordum mecburi oğlumu sütten kestim .gurbette yaşıyorum bayram için memlekete izne çıktık annemlere gelmişken keselim dedik emzirmeyi .
oğlum çok huysuz kademeli olarak kestim birden kesmedim ama bugün asla vermedim göğüslerim doldu çok ağrıyor oğlım da gece sık uyanıyor emziremiyorum bu süreci nasıl atlattınız çok üzgünüm erken kesmek zorunda kaldığım için oğluma üzülüyorum yardım edin lütfen 😞