Bugün bebisi spaya götürdük çok eğlendi çok sevdi 3 ay 10 günlük. Neredeyse saat 5ten beri uyuyor ara ara gözlerini açtı bı ara 15 dk uyanık kaldı falan 😄 normal mi acaba? Korkuyorum gece ayağa dikecek bizi diye 😄 çok yoruldu ama 3 aylık ömründe etmediği kadar hareket etti 😍