Merhaba,
Oğlum 2 yaşında ve 8.5 kilo :( doktorumuz pediasure mama başlamamızı önerdi fakat bir türlü içiremiyorum. Pediasure ile puding yoğurt gibi sütlü tatlılar vs yaparak denemeyi düşünüyorum ama yapılır mı kaynaması durumunda içindeki kimyasal bozulur mu işlem görmesi durumunda bebeğime bir zararı olur mu bilmiyorum. Bu konu da bilgisi veya tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir misiniz lütfen?