Gizmooo panik olucak bir sey yok aslinda siz evinizde mor calpol bulundurun.ateşi 38 olursa kullanirsiniz aşıya gitmeden oncede yikayin 3 gun banyo yasak.benm.bebegime de aşılar sadece uyku yapmisti durduk yere agri ateş yoksa ilacda vermedim zaten.suan 16 aylik dahaca 1 aşisi bile ateş yapmadi.sizinkine de yapmaz insallah siz sakin olun ki bebeginize sitresiniz geçmesin oda huzursuz olur hisseder 🥰