Merhaba otomatik ana kucağı kullanıyoruz bugüne kadar hep istemedi ağladı bugün öylesine koydum çok rahat Bi şekilde 3 4 saattir sallanarak uyuyor
Az önce sallamasını kapatıyım dedim hemen uyandı hareket etti geri açtım
Uzun süre sallanarak uyuması zararlı mı