Elifhakan12 9 da akşam uyuyordu ben gündüz de bi kez uyutuyordum. Akşam 9 olunca odasına götürdüm pış pış sesi açtım beşiğe koydum bende koltuğa oturdum ilk başta anlamadı sonra ağladı kucagıma aldım odada hiç konuşmadan dolandım sustuğu an koydum tekrar ağladı 1 dk bekledim tekrar kucagıma aldım odada turladım susunca hemen koydum böyle yarım saat sonunda uyudu. İkinci gün 15 dk sürdü üçüncü gün 10 dk ve bi hafta sonra koyunca gözünü kapıyor uyuyordu