Bugün sabah kızımı kızım emdikten sonra sol meme ucum ağrımaya başladı. Görünürde bir şey yok. 1-2 saattir de sol gogsumun sag üst tarafında ağrı var. bir yere vurup da morarmış gibi bir ağrı. Dokundugum zaman hafif bir şişlik var gibi. Bastırınca ağrıyor zaten. Emzirdim, ağrı geçer gibi oldu şimdi tekrar başladı. Kızım şu an 1 yaşında. Yeni doğum yaptığım dönemde bile boylesini yaşamadım 😔