Kızlar bebeğim 10 aylık olduğunda doktorumuz yavaş yavaş sizin yediğiniz besinlerden vermeye başla dedi bunun yanında tabi kabız olmasın karabiber pulbiber daha verme kabız olursa şöyle yap vs diye önerilerde bulunurken market salçası da verme dedi. Bizim yediğimiz yemeklerin çoğunluğu zaten salçalı yemek salçayıda bim den alıyoruz yani her zaman. Kızımın 1 yaşına az kaldı ayrı yemek hazırlıyorum ona şuan çünkü ona organik tuzsuz şekersiz salça aldım. Acaba siz bu organik salça olayını ne zamana kadar sürdürdünüz veya veriyor musunuz neler yapıyosunuz paylaşır mısınız fikir olur belki bana da teşekkürler şimdiden ⚘😇