Banuuca bence atak gibi duruyor. Kızım 4 aylıkken ilk dişi çıkardı diş belirtilerin de elini sürekli ağzına götürme, ağzının çok sulanması ve çıkacak dişin eti şişmesi var. Birde diş döneminde kaşıntı olduğu için daha sık emmek istiyor iştahı azaldı yazmışsınız. O yüzden bana atak gibi geldi. Tabi bunlar benim kızımın belirtileri her bebekte aynı olmayabilir. Atakta ise tam sizin yazdıklarınız var emmek istemiyor, sürekli ağlamaklı, uykuları çok bölünüyor ve uykuya dalmakta sorun yaşıyor. Ama ikiside geçici sabredince geçip gidiyor. Allah sağlık versin kuzucuklara ☺️🌸