İlk çocuğum ne kadar heycanlıydım oysa her şey kabusa dönüştü iki aylığız ne zaman biter bilmiyorum. O kadar çok istemiştim ki anne olmayı şimdi yapamıyorum. Kendimden çok bebeğime üzülüyorum etrafımda sakin bebeği olup gezenleri gördükçe evde bunalıma giriyorum. Artık gaz dışında da sürekli ağlıyor. Bi tek uyurken sessiz öyle söyliyim. Normalde bebek sevmek için uyandırılır etrafımdakiler bile uyanmasın diye çocuktan kaçıyorlar. Ne yapıcam bana umut olacak bişey söyleyin çok bunaldım çokk