gokceyasss Üst dişi nasıl çıktı Kolay mı zor mu? Tek tek mi çıktı? 4 diş aynı anda çıkar mı? Ateş ishal yaptı mı?
basakhanim34 Alt kolaydı ama üst çok çok zor çıktı. 4ü birden patladı huysuzluk ağlama hafif ishal yaptı
Sedayun13 Benim kızımda alt 2 dişini çok kolay çıkardı ama üst çok kötü patladı geceleri uykusunda ağlıyor devamlı mizmizligi arttı devamlı bağırıyor birde burun tıkanıklığı var of offffffff
gokceyasss Sedayun13 ben bunlara o kadar razıyım ki 10 gündür ateş ishal halsizlik çocuğum eridi resmen 😢
Sedayun13 gokceyasss canım o dış olmayabilir hastalık var etrafta bi doktora götür kızımda aynısı oldu rotavirüs çıktı