thecamellia kullanıp memnun kalan varmı arkadaşlar bebeğim tek göğsümden emmiyor sütmü az geliyor bilmiyorum sağmayo denemek istiyorum işimi görürmü
cocomelon33 thecamellia 6 ay o pompayla sağdım işe gittiğimde oğlumun içmesi için ben memnundum sonra sütüm azalınca bıraktım sağmayı
Aezgi thecamellia vallahi 2 ay güzel sağdı sonra sağımı yavasladı makine cöp oldu ben önermem acıkcası aslında en iyileri hastane tipi makineler kiralanabiliyor kuzenim kiralamıstı memnundu baya benm bebeğim 1ay sonra falan sadece memey döndüğü icin sağımı bıraktım
Aezgi thecamellia onu bilmiyorum ama google yazın hastane tipi süt sağma kiralama diye cıkar hem mu makineler göğüsü kompe bosaltığı icin zamanla süt azalmıyormus