tugceee_56 canım mustela ile de cogu kişi geciriyor bende başta dalın kulllandım maf oldu mustela ve kortızonla gecti bebekken sırtı komple dermatıtti
şimdi 1,5 yasında tekrar boynunda nüks etti normal camasırlarla attık çamasırını hemen böyle oldu doktor diyor bişeyle temas etmiş
ben alerjı test istedım alerjılık degıl bu dedi
ve bende emziriyordum kesmedim bişeyden kendimi veya bebegı