Tugrafra benim kızım ilk burun tıkanıklıgo ile başladı gitmedik sonda öksürdü ve ablam dedi ki bebeklerde öksürük çok önemli hemen doktora gittik baya öksürüyordu akciğerleri enfeksiyon kapmıştı küvöze yatıracaktı doktor ilaç kullanalım dedim geri ilaç kullandık epey bi süre geçmedi balgam oldu 2 3 hafta iyileşmedi resmen o yüzden Mutlaka doktora gidin ve burnunu yemiz tutmaya çalışın burun aspiratörü ile temizleyin serum fizyolojik damlatın geçmiş olsun 💐