Merhaba güzel anneler. Anneler gününüz kutlu olsun öncelikle. 6 aylık bir paşam var sadece mama aldığı için 5.ayda ek gıdaya başladık şu anda artık çorba ve kahvaltılık tarifler yapma aşamasındayız şükür. Tabı hala mama da içiyoruz. Bebeğim ne zaman ek gıda versem akabinde büyük tuvaletini yapıyor. Sabahları da uyanır uyanmaz yapıyor yani günde 3 4 kez yapıyor ishal falan değil bu normal mi acaba. Yaptığım ek gıdalar agır değil sebze çorbası yayla çorbası gibi şeyler kahvaltıda da yumurta sarısı muz lor peyniri gibi şeyler veriyorum acaba bebeğime ağır mı geliyor da sürekli tuvalet ihtiyacı hissediyor ilk bebeğim bu arada. Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim 💕💕💕