Babykaraniko Diş çıkarma döneminde neler yaptınız? nasıl ilerlediniz zormuydu ?uykulariniz vs ben şimdiden çok korkuyorum kehribar kolye yada bileklik kullanan varmı
Tosbikkkk Babykaraniko kolyesini aldı ananemiz Ahmet marankinin kendi sitesinden Salya azaldı bence fark var baya
irva Babykaraniko Ben özel taşların enerjisine inanırım kehribarda dahil.Oğluma bileklik ve kolye olarak almıştım 18 aylık hala kullanırım.
_YanakReisinAnnesii Babykaraniko 2 diş çıkardık salya hiç akmadı diyebilirim huzursuzluğu var yine de ama benim bebeğim zaten huysuz bir bebek 😬😂 bence etki ediyor
irva Babykaraniko Ben çıkan dişlerinin hiç birinde sorun yaşamadım.Sadece azılarda bir tık sıkıntı yaşadım onda da sadece az huysuzluğu oldu o kadar.
Ahelmetcinogl Aydan itibaren hep kolunda bilekliği 4. Aydan itibarinde boynunda kolyesini hep takarım ama kolyeyi gece çıkartıyorum nolur nolmaz diye. Salyamızı kesti şükür. Ben inanıyorum etkisine.
Zehraalparslan Babykaraniko kesinlikle faydasi var salyasinda atesinde huysuzlugunda vs. Biz bi de zencefil ve hakiki yag karisimini kullaniyoruz o da cok iyi geliyor
Tuba Babykaraniko Diş dönemi için kolye bileklikten daha etkili deniliyor. Ben iki oğlumda da kullandım çok memnun kaldım. Salyasız, ateşsiz ve ishalsız çıkarttılar dişlerini 😊
Babykaraniko Tuba peki kolye hareket ettikçe yattikca falan boynuna dolanip sıkmaz mi ondan endişelendim bide