Merhaba kızım 3 gün önce çok ateşlenmişti.
Bizde doktora götürmeden halledelim dedik.
İlaç vs hallettik birde ılık suya soktuk vs.
Ama 3 gündür pişik sandığım yer mantara çevirdi.
Dedi ha geçer bugün geçer dün banyo yaptırdım.
Sabaha dağılmış. Büyümüş halde gördüm
O kadar pişmanım ki başına gelen var mı