Minik_kusummm Kizlar instegram da cogu cocuk hasta görüyorum anneleri atıyor salginmi var haberiniz varmı
TheMomm Minik_kusummm Evet canım bizde atlattık kusma ishal berbat bi şey mahvediyor çocukları hastane bile doluydu yani
Egeanul Minik_kusummm bu salgın yaklaşık 3 aydır var. Bizde geçen ay geçirdik. Tam 5 gün. Allah düşmanımızın başına bile vermesin. Hastaneye yatma aşamasına geldik tam 1 kilo verdi çocuğum.
irva Minik_kusummm Tek çocuklarda değil yetişkinlerde de var bu ishal ateş kusma salgını.Ama uzun süredir var bu durum yeni değil.
Minik_kusummm linamommmmm yaaaa bundan on gun once bende olmuştum migdem bulamıyordu kafami kaldiramadm kustum afedersinz su gibi isal halsizlik uc gün sürdü acaba salgina mi düşmüştüm şükür oğlumda olmadi bişey
TheMomm gokceyasss ohooo kac kere hastaneye gittik bilmiyorum ilaçlar serum hic bi şey fayda etmedi ilaclari kullanmayi bırakmadık tabii sonra birden kendiliğinden kesildi
Moonlightttt Minik_kusummm geçen ay rota virüsü olduk evet salgın varmış. Olduk diyorum çünkü bana da bulaştı. 2 gün hastanede yattik , ben 2gece daha kalabilirdm ama bebeğimin damar yolu bulunmadı artık patliyidu tedaviyi evde devam ettirdik. Çok zordu