Kızlar bebeğin dün 2 saatin içinde 4 defa fışkırarak kustu acile gittik bana gazı olduğu için kakasını yapmadığı için kusmuş olabilir deyip geri yoladılar.Bebeğine kavun vermiştim onu çıkardı sütte çıkardı .Neyse bugünde karpuz vereyim dedim daha tatmadan kokusunu alınca öğürdü ve azını açmadı.önceden tatırdığımda kavun karpuz çok sevmişti.Anlayamıyorum.Sorum şu sizce alerjisi falanmı var alerji böyle kusma yaparmı yoksa sevmedimi nedenini gerçekten anlayamıyorum