Haaniifeee77 nasıl bi gaz sancısı çekiyosun bilmiyorum ama benim omzumdan bi ağrı saplanmıştı. Kalbime bile baskı yapıyodu. Daha hastanedeydim 2. Günümdü, nefes alamaz olmuştum. Gaz sancısı demişlerdi. Ama gazımda çıkmıştı. Üstelik sürekli yürüyordum hareketliydim. Sıcak su torbası hafifletiyordu biraz. Ama bi iğne vurdular o geçirdi sadece. Adını bilmiyorum ama narkotikli falan bişeler dedi hemşire. Ağır bi ilaçmış. Bi tek o geçirdi. Çok sancı çekiyorsan öyle bi iğne yaptır istersen