Findikkurdu27
Mamayla zeka geriliği olmaz, maddi durumu zorlayabilir en fazla. Bende evladımı meme+mama olarak büyütüyorum, gün içinde 1 defa akşam gece uykusuna yatırırken 1 defa mama veriyorum şimdilik, e sütüm azalıyor gibi o zaman direkt mamaya geçicem . Ablam sadece mama verdi maşallah yeğenim diye demiyorum 3 yaşında car car zeka küpü, zeka olayı tamamen sizin ona verdiğiniz ilgiye bağlı. Bana göre anne sütü biraz abartılıyor gibime geliyor şimdi linç yemeyi göze alarak diyorum, tabiki sütünüz varsa emzirilirde mamada ölüm değil, hele siz yetersiz hiç değilsiniz. Asıl annelik bebeğinin iyiliğini düşünmek milletin pis ağzına rağmen sağlıklı bebiş büyütmek.