Uyandırmayın artık bence, uyusun bari. 6’da uyuması çok erken olmuş yine de 15ay için tabiki, yarın erken kalkar büyük ihtimalle. Erken kalkınca yine günün düzeni bozulmasın,3’ten sonra uykusu olmasın. Yani 6’da kalktı diyelim 9gibi uyutun, ikinciye en geç 14 gibi yatsın. Baktınız 15’ten sonra uyumaya devam ediyor uyandırın. Akşam 20-en geç 21 gibi uyutun ertesi gün normal düzene döner.