Telefonumun hafızası doldu. Normalde bilgisayara aktarıyordum. Ama bu sefer aktaramıyorum. Kabloyu takınca direk bağlanıyordu resimler falan çıkıyordu atıyordum. Ama şimdi olmuyo. Hiç bişe çıkmıyo. Itunes indirdim onla da olmadı yapamadım. Icloudda 5 gb yer var. Benim 64 gblık video resimlerim var. Başka ne yapabilirim. Hangi programı indirsem 5 gb hak veriyo. Üzeri ücretli.