Yaklaşık 2 ayımıza girdiğimiz de dışarılara çıkmamız ile baş gösterdi gözlerde yaş ve çapaklanma.25 gün önce damla kullandık 2 gözümüz de geçmişti geçtiği için tedaviyi bıraktım ama kullanmak gerekiyormuş megersemm.Biraz dışarı çıktık sol gözü tekrarladı 15 gündür akıyor 😔 yaşlar gözler kaşınıyorda haliyle
masaj da yapıyorum ama anlamadım geçmek bilmiyor