Melis84 13 aylık benim bebegim de. Bizde de iştahsızlık var. Zorla yediriyorum. Zorla Dedigin de 7 8 kaşık yani. Üstüne direkt mama veriyorum. Bir tek onu severek içiyor.
Bizim de kilomuz sınırda. Ama zorlamayacagım . Sanıyorum dişlerinden dolayı. Sürekli eli agzında, kulağında.. Huzursuz. Belli ağrısı var.
Belki sizin bebeginizin de öyledir. Emiyorsa emzirin, mamayla besleniyorsa onu verin. En azından aç kalmaz. Kilosu az diye de üzülmeyin. Sağlıklı olsunlar da ne olursa olsun.