Bende bu durumu çok çektim. Zeytinyağı ile sürekli poposunu uyardım hatta. Yine ıkınması geçmedi. Gaz için sab simplex kullanıyordum nurse ye geçtim o biraz daha iyi geldi. Makatında darlık olabilir dediler cerraha gösterdim darlık yokmuş. Bana anestol diye bi merhem önerdi 3 gün kadar ıkındığında poposuna bu kremden biraz yedirt dedi. O krem biraz rahatlattı. Sonra da bebek vazalini ile yap bu krem yerine dedi. Sizde isterseniz ıkınma ve kakayı çıkartamama sorununuz varsa doktorunuza sorarak bu işlemi uygulayın rahatlatıyor. Gaz damlası kullanıyorsanız da başka damlalar deneyerek size iyi geleni bulabilirsiniz.