Vldnkrgl 8 aylık bir bebeğim var. Herşeyi ağzına alıyo ama gerçekten bu kadar olabilir mi normal mi diyorum artık. Her oyuncağı her poşeti kabloyu kumandayı hikaye kitabını topları vs almaya çalışıyor. Gözüm sürekli üstünde engelliyorum çoğu zaman. Ama bazı oyuncaklarına müsade ediyorum bi hırsını alsın belki bi daha yapmaz diye ama yok yaa. Bizim gibi olan varmı varsa neler yapıyor yardımcı olabilir misiniz lütfen
Dondurmalikahve Vldnkrgl Normal bebekler ağızları ile keşfeder zararlı bir şey varsa onları ortadan kaldırsanız yeter
graceshelby Vldnkrgl 1 yaşında hâlâ aynı her şeyin tadına bakıyor diyorum😅 özellikle dış cikariken çok yapıyor bu ara yine arttı
BelaCivciv Vldnkrgl Oral dönemdeler çünkü, 2 yaşına kadar böyle sürecek diye biliyorum. Her bebek böyle yani 🙃
Metehann12 valla oğlum 13 aylık evde bişey kaybolsa ağzında arıyorum cikiyo 😂 robot süpürge gibi resmen asla tek başına birakamiyorum para mıknatıs tel toka kağıt peçete neler bulmadım ki ağzında gına geldi bana da artık
Vldnkrgl Başka bebekleri görüyorum bi etkinlik vs yapıyolar. Aynısını ben yapmaya çalışıyorum her bulduğunu ağzına aldığı için yapamıyorum bile. Çevremde başka bebekler var bu kadar ağzına almıyolar ya herşeyi
Yaduuu Vldnkrgl 6. Aydayiz benim kızımda öyle. Oyuncaklar, kabloları geçtim halı, koltuk , parkeye kadar yalıyor 🤷 halı püskülü favorisi 😂
Deletedmom0099 Vldnkrgl 19 aya kadar duvarları, parkeleri mi yalamadı, tülleri mi emmedi daha ötesi var mı bilmiyorum ama dibine kadar yaşadık 😂 2 yaşa doğru azalıyor şuan 23 aylık bitti sayılır en azından sadece yiyebileceğini bildiği şeyleri ağzına alıyor
Vldnkrgl Deletedmom0099 yaaaaa inanmıyorum. Peki etkinlik vs nasıl yaptınız. Kendinizi nası dinlettiniz ona bazen beni takmıyo hiç
Deletedmom0099 Vldnkrgl asla etkinlik yapamadım. kalem kullanmayı, oyuncaklarla anlamlı oynamayı da öğretemedim. ne zaman ağzına sokmayı bıraktı o zamandan beri kalem kullanıyo ve oyuncaklarıyla düzgün oynuyor
Sebusebu Ya benim bebeğim daha yeni 4 aylık oldu. Henüz ağzına bişey götürmüyor. Ama sağ eli özellikle hep ağzının içinde. Bi de parmaklarını dikene boğazına kadar sokuyor sürekli öğürüp duruyor 🥺🥺🥺 normal mi bu ?