Arkadaşlar oğlum kusma ishalle başladı ve hala ateşi çıkıyor enfeksiyon uzmanı crp si ve wbc si düşmüş baya diye bekliyor sanırım yarına randevumuz var şuan tam bir grip gibi crp 100 den 30 a düşmüştü genel enerjisi çok iyi ateşi olmadığı sürece. Bunu yaşayan var mı