9 aylık bebeğim kendini çok kasıyor normal mi🤔
Tosbik-_ gazdan olabilir ama doktora sor cnm
Ne zamandır
Gizemlina26 2 aydır
Özellikle sinirlenince yapıyo mu nbenimkide yapardı
simiyyy evet sinirlenince daha çok yapıyor gel gel yapınca atılmıyor ellerini sıkıyor
simiyyy nasıl yapıyodu
Tosbik-_ elleeimi yumruk yapıp sıkıyordu şuan 11 aylık azaldı ama hala yapar
Hastaneye mi götürsem bilemedim
simiyyy gel gel yapınca isteyince de yapıyor muydu
Tosbikkkk gazı yok canm ellerini yumruk yapıyo gel gel dediğim zaman iki elini sıkıyo
Tosbik-_ ypk hayır
simiyyy bi sıkıntısimı var ya bilemedim