Eğer beşiğinde yatıyorsa hiç yanınıza alıştırmayın, insanlara bu zamanlar çok iyi gelebilir kokusunu alıyorum falan diye ama ileride ayırmakta çok zorlanırsınız. Tanıdığımız kızın 5 yaşına kadar yanlarında yattı. Odasında uyutuyorlardı gece bir bahane ile yanlarına geliyordu. Özel hayatları kalmamıştı ne yazık ki ve evlilikleri çalkantıda. Tabii herkesin böyle olacak diye bir kaide yok.Benim kızım doğdu doğalı beşiğinde yatıyor, bu hafta odasını da ayırdım. Hatta 2. Gece hiç uyanmadan 8 saat uyudu kızım, bizim sesimiz uyandırıyormuş demek ki 😂 eğer kokunuzu arıyorsa uyku arkadaşı edinebilirsiniz 1-2 gece uyku arkadaşı ile siz yatın, sonrasında uyuyacağı zaman arkadaşı verim, uyandığında mukakkak alın ki onun uyumak için olduğunu anlasın. Sizin kokunuz olduğu için kendini daha güvende hissedecektir. ❤️