Merhabalar benim 10 aylık bir kızım var emziriyorum iki gündür ilk defa göğüsümün alt kısmında toplu iğne başında bi açıklık gördüm çok az iltihap da akıyor ama çok az fakat kızım ısırmadı da neden okuyordur internete baktım kanser felan diyor korktum 😟