Cemrebebek Hanımlar merhaba evolvia 3 kullanan varmı tadı nasıl balık kokusu varmı sma kullanıyorum ama kusturuyo sadece mamadan mı kaynaklanıyor diye değiştirmek istiyorum. Denemek amaçlı evolvia alıcam da merak ediyorum tadı ve kokusu nasıl diye