Diş ates yapmaz canim , disten kaynakli bagisikligi zayifladigi icin enfeksiyon kolay kapiyorlar o yuzden enfeksiyon kaynakli ates okur. Bir doktora acile goturmeni tavsiye ederim. Ates cok iyi birsey degil. Emziriyorsan sarimsak yut , bebegine sarimsakli yogurt yedirebilirsin. Kan idrar tahlili alirlar en iyisi ne oldugunu bilirsin