Adem099 Oğluşum 18 aylık 9.200 kg boyu 82 cm çevremde herkes çok düşük diyorlar bu durumda olanlar varsa lütfen yardımcı olsun
Babybloom Adem099 çok acil olduğu için koşa koşa geldim. Ama yapacak pek de bir şey yok, her çocuk farklıdır diyip gidiyorum
Semanurry Adem099 benim de kızım 17 ay 1 haftalık 10 kilo boyunu yakın zamanda ölçtürmedim henüz ama herkes boyu uzun diyor. Boyuna gitmiş diyor herkes. Günde 3 ana 3 ara öğün yiyorsa aorun yok benim kızımın iştahı da yok emiyo sadece
Birceninannesi Adem099 üzülmeyin persentilde 3 ile 93 arasındaki bütün değerler normal kabul ediliyo. Kan değerlerinde iştahında problem yoksa yapısal olabilir
Adem099 Ada54 boya göre normaliz aşırı hareketli bi çocuk ama kilosuna çok düşük diyor herkes bu tip durumda olanların önerisi tecrübesi nedir
Babybloom Adem099 boşa dert ediniyorsunuz demek istiyorum. Doktor sağlıklı diyorsa etrafın ne dediği kimin umurunda. Heleki bu durumun nasıl bir aciliyeti var, şunu yap desek sorunun anında çözülecek mi 🤷♀️
Birceninannesi Adem099 ne güzel yeteri kadar besleniyo sağlıklı bi bebek demekki. Evet çoğu anne ister boyu kilosu ortalamaya yakın olsun ama önemli olan sağlık dert etmeyin
GezginPaNDa Adem099 bal , pekmez gibi gıdaları daba çok verebilirsin. Hem faydalı hem yüksek kalorili. Muz da kilo aldırıyor..
GezginPaNDa GezginPaNDa ayrıca ceviz fındık fıstık kaju da ara öğünlerde tüketebilir. Ben cevizi toz haline getirip kahvaltısına da serpiyorum .