Çalışıyorum, 12 aylık bebeğim var ve 5 haftalık hamileyim. İkinci bebeğim doğduğunda oğlum 21 aylık olmuş olacak sorum şu ki; benim gibi çalışan anne olup bebekleri arasında az yaş farkı olan anneler, büyük olan bebeğinize nasıl vakit ayırdınız? Hep küçük bebekle ilgilenmek zorunda kalıp oğlumun benden uzaklaşmasını istemiyorum. Her ikisi ile nasıl eşit ilgilenebilirim? Ya da ilgilenilebiliyor mu? Zor oluyor mu? Bana vereceğiniz tavsiyeler neler?