Dolapta tarihi geçmemiş sütlerim var fazla geldiği için sagmstm fakat çıkarıp içermek istediğimde cozuldugunde kötü koku oluyor ben kokudan hoşlanmadım ki çocuğa verip içireyim sizinde aynı oluyor mu başınıza geldi mi o sütleri nasl değerlendirebilirim başka türlü acaba