Öncelikle hayırlı olsun bebişiniz ,süt artırımı için en önemli şey su içmek bol bol ve yeşillik yemek ,emzirme danışmanları göğsün sert yada yumuşak olması sütün az olduğu anlamına gelmiyor diyor ,vücut her halükarda emzirdikçe bebeğe süt üretiyor içiniz rahat olsun sütünüze kendinize bebeğinize güvenin çünkü süt işi her nekadar yemeklede olsa beyin işide.bunun dışında Humana still tea bende etkili oldu iki doğumdada kullandım toz şeklinde su ile karıştırıp günde 3 -4 kere içebilirsin,gazı olmasın diye bol bol kimyon tüketebilirsn ve çörekotu yutuyorum her gece yatmadan bi bardak su ile oda hem süt hem de herşeye şifa.şeker ve tatlıya abanmayın boş kilo yapar ,hurma çok güzel süt yapıyor şeker ihtiyacınızda ondan tüketebilirsiniz.sütünüz bol olsun sevgiler