ayazlianne Hanımlar anne sütüne ek mama veriyorum yetersiz olduğu için. Evolvia kullanıyorduk kabız yaptı. Reflüsü olduğu için aptamil ar aldım kusması azalacağına arttı. Kabızlık düzelmedi. Ve çok katı kıvamından yiyemiyor. Öneri yapabileceğiniz mama markası nedir.
Twinmother ayazlianne bizim de aynı problemlerimiz vardı bebelac nutriconfor kullanıyoruz fayda gördük isterseniz bir araştırın
shdemir ayazlianne Hipp combiotik canım. Benim oglum kolik bu mama sayesinde baya düzeldi ne gaz kaldi ne kabizlik cok sukur
DeryaDemirelBedir ayazlianne hipp combiotik gazlı bebekler için canım biz bi sıkıntısı görmedik. Hipp in combiotik olmayanında güzel
KubraurganAlper ayazlianne cannm biz çok araştırdık ve doktor önerisi ile Bebelac gold nutriconfer 1 numarayı veriyoruz ve bnde hem emziryorum hem günde 1 2 defa mama da veriyorum verdiğim mama biberonuna 1 çay kaşığı da hakiki zeytinyağı koyuyoruz... bebelac gazlı bebekler için üretmiş bu mamayı
DeryaDemirelBedir Sumbul1 canım bilmiyorum ama jokerde e bebekte falan var. Civil ya da gorush baby varsa eğer oralarda da oluyor genelde. Ama diğer marketleri İnan hiç bilmiyorum. İnternetten de bakabilirsin istersen, bazen daha uygun oluyor.☺️
Sumbul1 Melikerva Bende denemek istiyorum 🤷♀️ Acaba eczanelerde mi var sadece bulunduğum yerde büyük bebek mağazası felan Yok
shdemir Melikerva Benim oglumda kusuyor ama doktor fazla yedigi icin dedi cünku kilo alimi cok iyi reflü olamaz dedi. Birde aguline diye bi gaz surubu kullandım ben cok faydasını gordum. Doktoruna danisip bi kullan istersen. Insallah fayda eder sizede
Melikerva Sumbul1 eczaneden aldım bende ama sağlıkocağına sor reçeteye yazarlarsa öyle al . 39 tl verdim çünki 🤦🏻♀️
KubraurganAlper Hee bu arada bebelac gold nutriconfor markket ve eczaneeleerde çok pahalı 300 grm 64 tl falan ama hepsiiburada.com dan 45.90 tl ye aldm 3 kutu 138 tl ye
DuyguUysalBayraktar Melikerva bebeğin bağırsaklarnı yumuşatıp kakasını kolay yapmasını sağlıyor. Düzenli kullanınca kıvamıda yumuşuyor. Bize her mamanın içine koyun dedi doktorumuz. Ayrıca bebeğin iç organlarnın sağlıklı gelişmesinede yardımcı olur dedi.
Nesoo12 ayazlianne canım kesınlıkle bebelac gold mamayı almalısın sındırımı kolay gaz onleyici özelligide var diger mamaları kullandım kabızlık ve gaz yaptı bebelac en iyisi
Ceronimo35 ayazlianne ben sma aldim sorun yasamadim aslinda ama golden goat ve bi tane daha keci sutuyle olan var ya probiyotikliymis isterseniz onu deneyin genelde herkes ondan da memnun