Ranamiran bu durumu bizde yaşadık düzelmesi 2 ayı buldu çoğu cocukda oluyor bu durum sabredin çişin ya da kakan geldiğinde söylemesini isteyin her altına kaçtığında kararlı olun ve bunu söylemesini isteyin bir zaman sonra söylüyorlar. Ben bir ara bezmi bağlasan diye düşündüğüm bile olmuştu ama atlattık siz de inşallah atlatacaksiniz çocukluğu geçiş dönemleri oluyor maalesef böyle şeyler simdi ki huyu eline ne geçse atıyor dışarıdaysa eve gelmek istemiyor ağlıyor bunlarda geçecek diyorum Sabır🙏🙂