Benim oğlum sadece uykuya geçerken alıyor emziği. Bugğn dışarı çıkarken emziğimizi unutmuşuz mesela yeni almak zorunda kaldık uyumadı çünkü😂 alınca uyudu normal zamanda almaz. Ben avent aldım herkes çok öneriyor en iyisi diye ama tomme tippee geceyi aldım e bebekteki arkadasların önerisi üzerine şimdi aventi almıyor tommeyi bırakmıyor😄