Rabiacay aynen bakıyorum bütün bebekler uyuyor bizimki ordan bana bakıyor uyumuyor. En son kucakta pışpışkarken bir gün bayılıverdi. Uykusu da var yani. Bebekler uyusun diye arabaya bindirirler bizimki arabaya binince basıyor çığlığ. Pusetini sallıyorum falan anca öyle uyuyo