10 günlük bebeğim var, sağ göğsümden yeni yeni süt gelmeye başladı, sol göğsümde malesef hala tık yok, pompa aldım sağı sagdim anca 20 CC oda baya zamanda sağdı, solu sagamadim. Bu yüzden devam sütü kullanıyoruz, 3 saatte bir 60 CC içiyor oğlum. Emzirmeyi uykuya geçerken bazen alıyor bazen almıyor. Emzirmek istiyorum ama mamayı kesersem sarılığı sıkıntı olur diye korkuyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim, siz tecrübeli anneler ne olur bilgi verin🙏🙏