Mavi1_ozdenir ben ramazanda aynı böyle oldum resmen baygın gibi kendimi kanepeye zor atardım içimde bir uçurum giderdi. Sonra iftarı hafif yapmaya yavaş yemeye ve ekmek yememeye başladım ve sorun tamamen kalktı ortadan. Meğer aniden hızlıca ve çok açken aniden çok yediğim için bunu yaşıyormuşum. Tansiyon ve şeker o durumda kendini düzenleyemezmiş bir süre. Bu durum o yüzden olurmuş.