Merhaba oğlum 33 günlük bugün galiba ilk atak haftamızı yaşıyoruz. Uykuya direniyor resmen, uyusa da 10 dk sonra açıyor gözlerini. Gece emmeye kalktığında 3 saat uyutamadım , memnuyetsiz , uykudan ağlayarak kalkıyor hiç böyle yapmazdı. Ne yapabilirim bu konuda siz nasıl geçirdiniz atak haftalarını ya da geçiriyorsunuz ?