Nuraylarin yakın zamqnda pisikten mahvolmuş biri olarak ne sudocrem, ne hametan bepanten, ne arko ve vs tüm herşeyi denedim geçmedi. Eczacı bir tanıdık bu bildiğimiz tuzlu serum var ya izotonik, bebeği yikadiktan sonra bir ped yada pamuk yardımı ile tampon yaparak pisiklere surmemi söyledi, bir sonraki altını actigimda da karbonatlı su ile temizle dedi. İlk günden iyileşti. Deneyin derim.